Оголошення
ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ ЧЕРЕЗ ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
З 8 липня цього року через Центр надання адміністративних послуг Радивилівської міської ради можна отримати послуги з державної реєстрації актів цивільного стану. До переліку адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, які надаватимуться через ЦНАП належать:
- державна реєстрація народження;
- державна реєстрація смерті;
- державна реєстрація шлюбу.
Ці послуги є одними з обов’язкових для громадян і найактуальнішими для їх інтеграції в ЦНАП. Адже, наприклад, реєстрація народження дитини, шлюбу пов’язані з іншими адміністративними послугами, зокрема з реєстрацією місця проживання, державною допомогою тощо.
Надання послуг здійснюється Радивилівським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану та через Центр надання адміністративних послуг. Надання таких послуг стало можливим після укладення Угоди про співробітництво між Головним територіальним управлінням юстиції в Рівненській області та Радивилівською міською радою.
Отримання послуги здійснюється шляхом звернення заявника до ЦНАПу. У даному випадку важливою функцією адміністратора ЦНАПу є роз’яснення умов та порядку державної реєстрації, встановлення особи заявника.
Адміністратор центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формує та реєструє заяву, на якій заявник за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, проставляє власний підпис.
Якщо документи, що подаються для державної реєстрації актів цивільного стану, складені іноземною мовою, до заяви обов’язково додаються переклад їх тексту українською мовою, а також копії паспортного документа іноземця, посвідки на постійне чи тимчасове проживання або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, засвідчені в установленому порядку.
У разі подання заяви про державну реєстрацію смерті до неї за наявності додаються паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства померлого, а також військово-облікові та пільгові документи.
У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації шлюбу, до ЦНАПу адміністратор такого центру з додержанням вимог, передбачених статтею 32 Сімейного кодексу України, призначає з використанням програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян та з урахуванням побажань наречених день та час державної реєстрації шлюбу.
Центр надання адміністративних послуг забезпечує передачу заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до Радивилівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану на розгляд та зберігання.
Заява про державну реєстрацію народження або смерті та документи, необхідні для такої державної реєстрації, передаються до Радивилівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день звернення заявника або не пізніше наступного робочого дня у разі їх отримання поза робочим часом відділу.
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану невідкладно в день отримання заяви від ЦНАПу обліковує її у відповідному журналі прийому заяв, де здійснює відмітку про подання такої заяви через центр надання адміністративних послуг.
Державна реєстрація актів цивільного стану, видача відповідного свідоцтва, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до законодавства.
У разі подання документів через ЦНАПи отримання свідоцтва про народження, смерть, письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану здійснюється в ЦНАПі, через який подано відповідну заяву.
ЦНАП забезпечує отримання відповідних документів не пізніше наступного робочого дня з дня державної реєстрації акту цивільного стану чи прийняття відділом державної реєстрації актів цивільного стану рішення про відмову в проведенні такої реєстрації.