Про роботу спільних комісій міської ради
4 жовтня ц.р. в Залі засідань міської ради проведено спільне засідання постіних комісій по підготовці до чергової восьмої сесії міської ради. Правомочними було 3 комісії із загальною чисельністю 14 депутатів. Розглянуто та погоджено 5 проектів рішення про внесення змін до бюджетів ОТГ. Обговорено Статут ОТГ. Як зазначив автор проекту Статуту керуючий справами міськвиконкому Сергій Гуща, сільські ради та міська ще керувалися в своїй діяльності окремими статутами. Прийшов час створити спільний установчий документ, яким керуватимуться в роботі всі жителі громади.
Жваве обговорення було при розгляді проекту рішення про встановлення пільги по сплаті земельного податку за земельну ділянку, яка перебуває у постійному користуванні підприємства міста. Оскільки ставка земельного податку на 2016 рік встановлена у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі, що відповідає вимогам ст..274.2 Податкового кодексу України (не більше 12%) і відповідно до ст.12.3.7 ПКУ, то не дозволяється сільським, селищним,міським радам та радам об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законодавством та перспективним планом формування території громад, встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів. Тому, було відмовлено в задоволенні клопотання та рекомендовано звільнити незайману частину території, яка не використовується. Таким чином, зменшиться сума опопдаткування, про яку клопоче підприємство.
Спірним виявилося питання створення комунального закладу охорони здоров`я «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Радивилівської міської ради. Оскільки, районною радою такий заклад не був переданий ОТГ, то питання первинної медичної допомоги населенню Радивилівської об’єднаної територіальної громади, стало нагальним і болючим. На думку депутатів, жителі ОТГ не повинні залишитися без первинної допомоги, допоки хтось не згадає і за сільського жителя.