Рішення виконавчого комітету №В/14 «Про роботу із зверненнями громадян , що надійшли до Радивилівської міської ради за 9 місяців 2022 року»

Кількість переглядів: 456
Скликання: засідання 2022
Сесія: засідання 14/2022
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 27.10.2022
Номер документу: В/14
Назва документу: Про роботу із зверненнями громадян , що надійшли до Радивилівської міської ради за 9 місяців 2022 року
Прикріплені файли:
  1. основний документ (0.06 МБ)

                                                   

Фото без опису

                                                                                                    

РАДИВИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА 

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ   РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

від  27 жовтня  2022 року                                                                       № 121

 

Про роботу із зверненнями  громадян , що надійшли до

Радивилівської міської ради за 9 місяців 2022 року 

 


               Керуючись підпунктом 1 пункту „б" частини 1 статті  38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",  проаналізувавши роботу із  зверненнями громадян до виконавчого комітету Радивилівської міської ради, заслухавши та обговоривши інформацію начальника загального відділу міської ради Олени Кожевнікової, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня, ефективного вирішення питань, що порушуються громадянами та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, враховуючи вимоги чинного законодавства, виконком Радивилівської міської ради

 

в и р і ш и в :


           1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Радивилівської  міської ради за 9 місяців 2022 року , взяти до відому. (Додається).

          2. Керівникам підвідомчих підприємств і організацій, спеціалістам міськвиконкому посилити контроль за виконання ст.20 Закону України "Про звернення громадян"  . (Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян) .

3. Вжити невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян", упорядкування роботи зі зверненнями громадян, а саме: 

- забезпечити постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та взяти до уваги, що кожний факт не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи

службової особи, є підставою для притягнення винних до встановленої законодавством відповідальності;

- не допускати хибної практики передоручення здійснення особистого прийому громадян без поважних причин працівникам, які не мають на це право;

- обов’язково письмово повідомляти громадянина про результати розгляду його звернення і прийняте рішення в терміни, визначені чинним законодавством;

 

 

2

 

- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.

4. Загальному відділу міської ради :

- посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;

- здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах міської ради для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;

- здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування.

- підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2022 року для висвітлення в ЗМІ.

5 . Контроль за виконанням даного рішення покласти на  керуючого справами виконкому Сергія Гущу.

 

 

 

Міський голова                                                    Микола КАРАЕТЯН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Додаток 1

до рішення міськвиконкому

від 27 жовтня 2022 року № 121

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про  роботу із  зверненнями  громадян, що надійшли до

Радивилівської міської ради за 9 місяців 2022 року

 

          Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від  07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

          В умовах дії воєнного стану, за можливості, уникати особистого відвідування міської ради.  Тимчасово прийом звернень громадян, запитів на інформацію та листування відбувалося виключно у паперовій та електронній формах. Надання консультацій з приводу звернень громадян та запитів на інформацію проводилося у телефонному режимі в робочий час спеціалістами міської ради.

          Робота із зверненнями громадян у Радивилівській міській раді спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

          На офіційному веб-порталі міської ради розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом міської ради, форма електронного звернення, контактна інформація.

          Щокварталу на засіданнях міськвиконкому заслуховується інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та приймаються відповідні рішення.

          В міській раді наявний стенд , на якому розміщено графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної держадміністрацій,  обласної, районної та міської  рад. Звернення громадян за телефоном 4-31-40 (приймальна голови) або на мобільні телефони працівників не фіксуються в журналі звернень, бо вони в основному знеособлені.

 

          За 9 місяців 2022 року Радивилівською міською радою розглянуто 568 звернень  громадян.

          Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

          ? 189 - поштою;

          ? 368 - від громадян на особистому прийомі;

          ? 11   -  через органи влади;

          За 9 місяців 2022 року із загальної кількості звернень міською радою розглянуто звернення від 18 осіб з інвалідністю ІІ групи, 40 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 16 осіб з інвалідністю І групи, 1 дитини з інвалідністю, 24 учасників бойових дій, 6 осіб від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 4 осіб з інвалідністю війни, а також розглянуто 21 звернення від учасників війни та 361 звернення від інших категорій громадян.

 

 

4

 

          Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до міської ради найчастіше зверталися пенсіонери (214), безробітні (135) селяни (52) робітники (23) військовослужбовці (8), працівники бюджетної сфери (9), підприємців (14).

            За 9 місяців 2022 року до міської ради надійшло та зареєстровано 6 колективних звернень , у них 116 підписів.

          Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення. До міської ради за 9 місяців 2022 року надходили на розгляд звернення громадян з наступних питань: щодо одержання матеріальної допомоги, у тому числі на лікування, поховання, ліквідацію наслідків пожежі  – 296 ; аграрної політики і земельних відносин – 65 ; комунального господарства – 51 ; житлової політики – 26; екології та природних ресурсів – 9; транспорту і зв'язку – 19 ; промислової політики – 23; та з інших питань – 55. В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 9 місяців 2022 року міською радою надані відповідні роз’яснення на 98 звернень, вирішено позитивно – 470 звернень.

          Впродовж першого півріччя 2022 року було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від    24 вересня 2008 року № 858.

            Всі звернення, які надійшли до міської ради, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

          Таким чином, міською радою забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності міської ради є одним із основних її напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

                             

Керуючий справами міськвиконкому                                    Сергій ГУЩА


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних