ПОВІДОМЛЕННЯ

Дата: 23.04.2025 09:18
Кількість переглядів: 55

 Про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Фото без опису

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРОПАРК ЗАХІДНИЙ Р" 45454137

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 35500, Рівненська обл., Дубенський р-н, місто Радивилів, вул. Паркова, будинок 5 380979335981

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Нове будівництво ПС 330/35 кВ для видачі потужності вітрової електростанції (BEC) ТОВ «ВІТРОПАРК ЗАХІДНИЙ Р» розташованої на території Радивилівської міської територіальної громади Дубенського району Рівненської області. Об’єктами будівництва є трансформаторна підстанція 330/35 кВ, супроводжуючі енергетичні і комунікаційні мережі, обслуговуючі та допоміжні будівлі в селі Адамівка, на території Радивилівської територіальної громади Дубенського району Рівненської області. Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно ст.3 (частина 3, п.1, частина 3, п.10) Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: - глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів); – будівництво повітряних ліній електропередачі напругою 220 кВ і більше та підстанцій напругою 330 кВ і більше.

Технічна альтернатива 1.

Будівництво трансформаторної підстанції 330/35 кВ. Будівництво заходів ліній електропередач напругою 330 кВ орієнтовною довжиною 350м (в північному напрямку) та 250 м (в південно-східному напрямку) за адресою: с. Адамівка, Дубенський район Рівненської області. Під час реалізації планованої діяльності планується будівництво повітряних ліній електропередач напругою 330 кВ, тому що повітряні лінії електропередач є більш безпечним і оптимальним способом транспортування електроенергії до споживача, згідно з технічними умовами проєкту.

Технічна альтернатива 2.

В якості альтернативи розглядалась альтернатива будівництва трансформаторної підстанції 330/35 кВ із кабельними лініями електропередач 330 кВ. Для можливості підключення кабельних ліній до існуючих повітряних ліній електропередач напругою 330 кВ необхідно спорудження перехідних пунктів «повітря-кабель», що в свою чергу вимагає додаткових відведень землі та ускладнює експлуатацію. Але повітряні лінії порівняно з кабельними мають низку переваг, до яких належать триваліший термін роботи, велика надійність в експлуатації та простору експлуатації. Тому зазначена технічна альтернатива в подальшому не розглядалась.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Рівненська обл. Дубенський р-н Адамівка

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Радивилівська та Крупецька територіальні громади Дубенського району Рівненської області

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Рівненська обл. Дубенський р-н Адамівка.

Реалізація планованої діяльності планується в с. Адамівка, на території Радивилівської територіальної громади Дубенського району Рівненської області. Розміщення ПС відбуватиметься на землях з відповідним цільовим призначенням – для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Рівненська обл. Дубенський р-н Адамівка.

Не розглядається, здійснення планованої діяльності передбачається на території та в межах земельних ділянок з відповідним цільовим призначенням.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Пропонована діяльність матиме позитивний вплив на соціальне середовище. Важливим аспектом із соціально-економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету і поліпшення загальної соціально-економічної ситуації району, забезпечення екологічно чистою електроенергією.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

На земельних ділянках передбачається розміщення трансформаторної підстанції і комунікаційних мереж, обслуговуючих та допоміжних будівель. Також на території розміщені технологічні проїзди, дві прохідних, автостоянки, ємність очисних стічних вод, протипожежні резервуари та насосні станції, резервуари-маслозбірники, свердловини, будівлі релейних панелей, будівлі власних потреб, дизельгенераторна, автотрансформатори, трансформатори для власних потреб, майданчик для ремонту. В центральній частині підстанції розміщено: автотрансформатори загальною потужністю до 400 МВА, поруч розміщена відкрита розподільча установка обладнання із елегазового ізоляцією 330 кВ. На території трансформаторної підстанції розміщується розподільчий пристрій 35 кВ, до якого здійснюється підключення ліній електропередач від ВЕС. До всіх будівель та споруд підстанції забезпечено цілорічний під’їзд технологічного та пожежного транспорту. Площа підстанції 330/35кВв межах огорожі складає до 16,5 га. Тривалість будівництва до 36 місяців. Кількість створених робочих місць на об’єкті: підстанція 330/35 кВ проектується без обслуговуючого персоналу, працює в автоматичному режимі, керується дистанційно. При експлуатації передбачається тимчасове перебування персоналу при ремонтах в складі виїзних бригад. Час роботи ПС цілодобово, кількість робочих днів на рік - 365. Водопостачання для протипожежних потреб буде відбуватись із проєктованих свердловин. Водопостачання для господарсько-питних потреб - привозна вода. Водовідведення побутових стоків передбачається у ємність очисних стічних вод, з періодичним вивезенням побутових стоків спеціальним автотранспортом на основі укладених договорів.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

- при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природо-охоронного законодавства; - не допускати забруднення ґрунтів під час будівництва та експлуатації об’єкту; - забір води для потреб трансформаторної підстанції та скиди стічних вод повинні здійснюватися у відповідності з попередньоукладеними договорами; - відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньоукладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. - іонізуючі випромінювання від ліній електропередая відсутні; - згідно «Правил охорони електричних мереж», затверджених Постановою Кабміну України № 1455 від 27.12.2022 р. охоронна зона встановлюється за периметром трансформаторних підстанцій - на відстані 3 метрів від огорожі або споруди та для повітряних ЛЕП-330 кВ становить 30 м по обидва боки від траси ЛЕП. Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових екологічних обмежень.

щодо технічної альтернативи 2.

- при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природо-охоронного законодавства; - не допускати забруднення ґрунтів під час будівництва та експлуатації об’єкту; - забір води для потреб трансформаторної підстанції та скиди стічних вод повинні здійснюватися у відповідності з попередньоукладеними договорами; - відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньоукладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. - іонізуючі випромінювання від кабельних ліній відсутні; - згідно «Правил охорони електричних мереж», затверджених Постановою Кабміну України № 1455 від 27.12.2022 р. охоронна зона встановлюється за периметром трансформаторних підстанцій - на відстані 3 метрів від огорожі або споруди та уздовж підземних кабельних ліній електропередачі (крім кабельних ліній електропередачі напругою до 1 кВ, прокладених у місцях під тротуарами) - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидва боки лінії від крайніх кабелів, а також стін кабельного колодязя чи іншої підземної або наземної кабельної споруди (опори) на відстань 1 метра; Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових екологічних обмежень.

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання меж охоронної зони на весь період експлуатації.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 планованої діяльності не розглядалась.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території включає планування майданчиків та влаштування під’їзних доріг і шляхів до об’єкту будівництва. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання проектних рішень в період реконструкції і експлуатації, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Негативний вплив на клімат і мікроклімат не значний. Під час планованої діяльності очікуються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при проведенні будівельних робіт в межах існуючих природоохоронних та санітарних вимог законодавства. Під час експлуатації рівень викидів забруднюючих речовин не перевищуватиме ГДК на межі санітарнозахисної зони. Вплив на поверхневі та підземні води буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства. Вплив на флору і фауну буде у межах чинного природоохоронного законодавства. Вплив на ґрунти та геологічне середовища не істотний. Всі роботи виконуються згідно вимог санітарних та природоохоронних норм. Вплив на навколишнє середовища шуму та електромагнітний вплив відповідає вимогам діючих санітарних та природоохоронних норм. Вплив на соціальне середовище визначається як прийнятний: наявні робочі місця, надходження коштів у місцевий бюджет. Негативний вплив на техногенне середовище відсутній.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

10 Інфраструктурні проекти Інфраструктурні проекти: облаштування індустріальних парків; будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць; будівництво аеропортів та аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною до 2100 метрів; будівництво залізничних вокзалів, залізничних колій і споруд; будівництво перевантажувальних терміналів та обладнання для перевантаження різних видів транспорту, а також терміналів для різних видів транспорту; будівництво гребель та встановлення іншого обладнання для утримання або накопичення води на тривалі проміжки часу; проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення, зміни і стабілізації стану русел річок; будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг та фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів; будівництво підземних, наземних ліній метрополітену як єдиних комплексів, у тому числі депо з комплексом споруд технічного обслуговування; будівництво акведуків та трубопроводів для транспортування води на далекі відстані; будівництво магістральних продуктопроводів (трубопроводів для транспортування газу, аміаку, нафти або хімічних речовин); будівництво повітряних ліній електропередачі напругою 220 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше; будівництво гідротехнічних споруд морських і річкових портів; будівництво глибоководних суднових ходів, у тому числі у природних руслах річок, спеціальних каналів на суходолі та у мілководних морських акваторіях, придатних для проходження суден, а також каналів у протипаводкових цілях та гідротехнічних споруд; спеціалізовані морські або річкові термінали; проведення прибережних робіт з метою усунення ерозії та будівельних робіт на морі, які призводять до зміни морського узбережжя, зокрема будівництво основних гідротехнічних споруд, підводні звалища ґрунтів, а також інші роботи на морі, крім експлуатаційних днопоглиблювальних робіт; установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідно із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Повідомлення про початок виконання підготовчих та будівельних робіт / дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Органами Державної інспекції архітектури та містобудування України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Рішення про зміну цільового призначення земельних ділянок

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Органами місцевого самоврядування / органами виконавчої влади

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Смита, 20, info@ecorivne.gov.ua, +38(0362) 62-03-64, начальник відділу оцінки впливу на довкілля Данчук О.Ю

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

ЗАВАНТАЖИТИ ДОКУМЕНТ


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних