УСІ АДМІНПОСЛУГИ – ПІД ОДИН ДАХ

Дата: 28.02.2018 17:43
Кількість переглядів: 681

Фото без описуЗ цією метою у середу, 28 лютого, міський голова М.А.Карапетян та голова районної державної адміністрації О.В.Ващук поставили підписи згоди під Меморандумом, який обумовлює заснування та подальше функціонування нової структури – Радивилівського міськрайонного Центру надання адміністративних послуг населенню(ЦНАП).

Такий синхронний крок керівників органів місцевої влади зроблено для того, аби поліпшити якість та сприяти розширенню переліку  адміністративних послуг, якими зможуть користуватися як мешканці міста – громади, так і жителі всього району.

У тексті Меморандуму йдеться, зокрема, про те, що в місячний термін після завершення робіт з реконструкції приміщення цілісного майнового комплексу, за адресою вул..І.Франка, 13, під Центр надання адміністративних послуг населенню, Радивилівська міська рада бере на себе зобов’язання здійснювати надання повного переліку адмінпослуг, обов’язкових і для ЦНАП районних державних адміністрацій, і, в подальшому, відповідальна за належне функціонування ЦНАПу міськрайонного.

У свою чергу, райдержадміністрація зобов’язується в місячний термін з моменту початку його функціонування завершити ліквідацію сектору надання адмінпослуг, який нині діє при РДА.  У випадку згоди працівників сектору на їх працевлаштування шляхом переведення у відділ «Центр надання адміністративних послуг»  Радивилівської міської ради та за умов законодавчої урегульованості, міська рада зобов’язується працевлаштувати штатних фахівців у міськрайонний відділ ЦНАПу. У випадку неналежної організації обслуговування населення району, голова райдержадміністрації з відповідним поданням уповноважений звернутися до міської ради щодо відповідності керівника міжрайонного ЦНАПу займаній посаді. Це підлягатиме обов’язковому розгляду депутатів під час засідання сесії міської ради.

Детальні роз’яснення про практичний бік підписаного Меморандуму  прозвучали від керуючого справами виконавчого комітету міської ради С.В.Гущі:

  • Оскільки якісні адміністративні послуги суттєво полегшують життя громадян, то питання облаштування ЦНАПу стало одним із пріоритетних завдань Радивилівської міської ради. У зв’язку з цим, в 2017 році було замовлено проектно-кошторисну документацію щодо реконструкції ЦНАПу, який заплановано розмістити на першому поверсі будівлі, що за адресою вул.І.Франка, 13. На сьогодні залишкова  кошторисна вартість  становить 1 433 000,00 гривень.  Щоб якнайшвидше реалізувати даний проект, на умовах співфінансування в міському бюджеті на 2018 рік передбачено 289 тисяч гривень. Сума, яка залишається, є досить високою навіть для бюджетних можливостей об’єднаної громади. Тому великі надії покладаємо на фінансове співробітництво з міжнародними організаціями, які нині активно працюють на українських теренах і спеціалізуються саме на облаштуванні ЦНАПів у громадах. У нашому випадку мова йде не лише про реконструкцію приміщення… Співфінансування необхідне, передусім, на придбання програмного забезпечення, інноваційних робочих станцій. Багатообіцяючі перспективи відкрилися б нашій громаді разом із придбанням у ЦНАП, зокрема, устаткування для виготовлення закордонних паспортів. Впровадження єдиного центру адмінпослуг без таких програмних потужностей, по-суті, є малоперспективним проектом. До того ж, ми ж взяли за мету уніфікувати увесь спектр адміністративних послуг під одним дахом. Так от: відповідно до основних вимог міжнародних донорів, в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці не можуть існувати кілька центрів з надання адмінпослуг. В Радивилові ж сьогодні паралельно функціонують сектор надання адмінпослуг, який підпорядкований райдержадміністрації, і відділ реєстрації міської ради, на який покладено виконання найбільш затребуваних адміністративних послуг ( таких, як реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності, реєстрація юридичних осіб, видача довідок з державного земельного кадастру, реєстрація нерухомого майна). Щоб усунути цю невідповідність, а також зменшити навантаження, в тому числі, і на державний бюджет (адже діяльність районного сектору з надання адмінпослуг фінансується з державної казни), головами міської ради та райдержадміністрації і був підписаний Меморандум про співпрацю в напрямку реалізації чи не найважливішого із соціальних проектів – уніфікації представництв усіх послуг, які надаються органами виконавчої влади населенню, під одним дахом.

Наталка Янчин

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних