Громадянам - доступний сервіс у комфортних умовах

Дата: 19.04.2019 16:51
Кількість переглядів: 517

Фото без описуУ  залі засідань Радивилівської міської ради проходив дводенний тренінг у рамках реалізації програми «U-Lead з Європою»  з питань створення Центрів надання адміністративних послуг.

За лічені тижні на  території Радивилівської ОТГ запрацює сучасний та комфортний Центр з надання адміністративних послуг, мета якого -  швидкий, прозорий, доступний сервіс у зручних та комфортних умовах. Відкриття такого осередку, який діятиме за принципом «єдиного вікна»,  дасть можливість мешканцям громади отримувати повний пакет документів і увесь спектр послуг як адміністративного, так і соціального характеру, в одному приміщенні. Задля того, аби максимально ефективного організувати роботу новооблаштованого центру, наприкінці тижня у Радивилівській міській раді відбувся відкритий тренінг  за участю директора та заступника департаменту ЦНАП міста Луцька Л. Карп'як та О.Салій. Актуальний у розрізі сьогодення діалог підтримали керівники відділів та структурних підрозділів міської ради, в.о. старост старостинських округів об’єднаної територіальної громади, секретар ради І.С.Герасимчук, заступник міського голови з гуманітарних питань О.В.Пастух.

За час робочої зустрічі вдалось опрацювати три тематичні модулі, вичерпно дослідивши роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, питання реалізації власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг.

Учасників тренінгу цікавили, насамперед, типові проблеми, з якими зіштовхуються Центри, які уже проводять надання адміністративних послуг населенню за принципом «єдиного вікна». В ході обговорень присутні детальніше зупинилися на темі організації практичних аспектів діяльності ЦНАПу – це і ефективне функціонування віддаленого робочого місця адміністраторів ЦНАПУ, розроблення нормативної документації, встановлення реєстру послуг і тому подібне. Аби, в результаті, процес отримання громадянами необхідних дозвільних документів відповідав заявленому формату роботи ЦНАПів: «мінімум часу — максимум послуг».

Наступного тижня робоча група за участю луцьких модераторів продовжить тренінгові засідання: на порядку денному – питання ділової етики та взаємодії з відвідувачами Центрів надання адміністративних послуг, обмін досвідом стосовно впровадження окремих адміністративних послуг та їх груп.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних