Радивилівська міська рада об'єднана територіальна громада
Радивилівський район, Рівненська область

Громадянам - доступний сервіс у комфортних умовах

У  залі засідань Радивилівської міської ради проходив дводенний тренінг у рамках реалізації програми «U-Lead з Європою»  з питань створення Центрів надання адміністративних послуг.

За лічені тижні на  території Радивилівської ОТГ запрацює сучасний та комфортний Центр з надання адміністративних послуг, мета якого -  швидкий, прозорий, доступний сервіс у зручних та комфортних умовах. Відкриття такого осередку, який діятиме за принципом «єдиного вікна»,  дасть можливість мешканцям громади отримувати повний пакет документів і увесь спектр послуг як адміністративного, так і соціального характеру, в одному приміщенні. Задля того, аби максимально ефективного організувати роботу новооблаштованого центру, наприкінці тижня у Радивилівській міській раді відбувся відкритий тренінг  за участю директора та заступника департаменту ЦНАП міста Луцька Л. Карп'як та О.Салій. Актуальний у розрізі сьогодення діалог підтримали керівники відділів та структурних підрозділів міської ради, в.о. старост старостинських округів об’єднаної територіальної громади, секретар ради І.С.Герасимчук, заступник міського голови з гуманітарних питань О.В.Пастух.

За час робочої зустрічі вдалось опрацювати три тематичні модулі, вичерпно дослідивши роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, питання реалізації власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг.

Учасників тренінгу цікавили, насамперед, типові проблеми, з якими зіштовхуються Центри, які уже проводять надання адміністративних послуг населенню за принципом «єдиного вікна». В ході обговорень присутні детальніше зупинилися на темі організації практичних аспектів діяльності ЦНАПу – це і ефективне функціонування віддаленого робочого місця адміністраторів ЦНАПУ, розроблення нормативної документації, встановлення реєстру послуг і тому подібне. Аби, в результаті, процес отримання громадянами необхідних дозвільних документів відповідав заявленому формату роботи ЦНАПів: «мінімум часу — максимум послуг».

Наступного тижня робоча група за участю луцьких модераторів продовжить тренінгові засідання: на порядку денному – питання ділової етики та взаємодії з відвідувачами Центрів надання адміністративних послуг, обмін досвідом стосовно впровадження окремих адміністративних послуг та їх груп.



« повернутися до списку новин