Рішення виконавчого комітету №В/12 «Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету від 25.07.2019 № 210 "Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Радивилівської міської ради"»

Кількість переглядів: 75
Скликання: засідання 2022
Сесія: засідання 12/2022
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 29.09.2022
Номер документу: В/12
Назва документу: Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету від 25.07.2019 № 210 "Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Радивилівської міської ради"
Прикріплені файли:
  1. основний документ (0.08 МБ)

 

 

                                                                                        

РАДИВИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 29 вересня 2022 року                                                                                     № 108

 

 

Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету

від  25.07.2019  № 210  "Про затвердження  інформаційних та

технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами

надання яких є структурні підрозділи Радивилівської

міської ради"

 

 

 

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України “Про адміністративні послуги“, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, рішенням Радивилівської  міської ради від 09.11.2018 № 618 (зі змінами) «Про створення Центру надання адміністративних послуг Радивилівської міської ради та внесення змін в рішення міської ради», виконавчий комітет Радивилівської міської ради

 

в и р і ш и в :

1. Внести зміни в додаток до рішення виконавчого комітету Радивилівської міської ради від 25 липня 2019 року № 210 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Радивилівської міської ради», доповнивши перелік інформаційними картками адміністративних послуг, що додаються.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому   Сергія ГУЩУ.

 

 

Перший заступник міського голови                                       Віктор ІСЮК

 

 

 

 

Додаток

до рішення міськвиконком

від 29.09.2022  № 108

 

КОД ПОСЛУГИ 02-32

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Радивилівської міської ради

29 вересня 2022 року

 № ________

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(у разі, якщо послуга надається через Центр надання адміністративних послуг)

 

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ

ЗЕМЕЛЬ (ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯКИ)

(назва адміністративної послуги)

 

Відділ земельних відносин, екології та благоустрою Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

1

Найменування та місцезнаходження центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Радивилівської міської ради,  35500, Рівненська область, Дубенський район, м.Радивилів, вул. І. Франка, 13

2

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00-18.15; п’ятниця 9.00-20.00; субота з 08.00-15.00, без перерви, вихідні дні - неділя, святкові та неробочі дні(на період карантину може встановлюватися інший графік роботи)

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

E-mail: miska_rada_cnap@ukr.net

(03633) 3-00-30

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України(назва, частина, стаття)

Земельний Кодекс України, Закон України "Про землеустрій" ч. 3 ст. 35, 57

5

Акти Кабінету Міністрів України(назва, дата та номер, пункт)

Постанова КМУ від 05.06.2019 №476 "Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

6

Акти центральних органів виконавчої влади(назва, дата та номер, пункт)

-

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування(назва, дата та номер, пункт)

-

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстави для одержання адміністративної послуги(фактичні підстави та умови)

 Заява.

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель

3. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал та копія засвідчена суб’єктом звернення)

4. Документ, що посвідчує особу представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як представника

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником (його уповноваженою особою) або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

У разі платності:

-

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата(назва та реквізити нормативно-правового акту)

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати(адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Подання неповного пакету документів.
  2. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства

14

Результат надання адміністративної послуги

1.Рішення сесії.

2. Обґрунтована відмова

15

Способи отримання відповіді (результату)

Отримується особисто замовником (його уповноваженою особою) у ЦНАП

16

Примітка

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ

ЗЕМЕЛЬ (ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯКИ)

(назва адміністративної послуги)

Відділ земельних відносин, екології та благоустрою Радивилівської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

№ п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В,УП, З)

Термін виконання

(днів)

1

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

В

Протягом

 1 дня

2

Формування справи надання адміністративної послуги, занесення даних до журналу реєстрації документів

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

В

Протягом

 1 дня

3

Передача пакету документів заявника суб’єкту надання адміністративної послуги (відповідальна особа) для реєстрації в листку проходження справи

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

В

Протягом

 1-2 дня

  4

Реєстрація заяви відділом земельних відносин, екології та благоустрою Радивилівської міської ради

Провідний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою міської ради

В

Протягом

 1 дня

  5

Резолюція керівника

Керівник

В

Протягом

 1-2 дня

6

Перевірка інформації,що міститься в наданих документах на відповідність вимогам діючого законодавства

Провідний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою міської ради

В

Протягом

 2-3  дня

7

7.1.У разі негативного результату-підготовка листа заявнику з зазначенням причини відмови.

7.2.У разі позитивного результату-підготовка проекту рішення міської ради

Провідний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою міської ради

 

В

Протягом

 3-5  дня

8


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних