Рішення виконавчого комітету №В/1 «Про роботу із зверненнями  громадян , що надійшли до Радивилівської міської ради за 2022 рік »

Кількість переглядів: 55
Скликання: VIII скликання
Сесія: Засідання 1/2023
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 26.01.2023
Номер документу: В/1
Назва документу: Про роботу із зверненнями  громадян , що надійшли до Радивилівської міської ради за 2022 рік 
Прикріплені файли:
  1. основний документ (0.07 МБ)

                                                                                                                                                                          

                                                                                                    

РАДИВИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА 

ДУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ   РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

від  26 січня  2023 року                                                                                №  3

 

Про роботу із зверненнями  громадян , що надійшли до

Радивилівської міської ради за 2022 рік 

 


               Керуючись підпунктом 1 пункту „б" частини 1 статті  38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",  проаналізувавши роботу із  зверненнями громадян до  Радивилівської міської ради, заслухавши та обговоривши інформацію начальника загального відділу  міської ради Олени Кожевнікової, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня, ефективного вирішення питань, що порушуються громадянами та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, враховуючи вимоги чинного законодавства, виконком Радивилівської міської ради

 

в и р і ш и в :


            1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Радивилівської  міської ради за 2022 рік , взяти до відому. (Додаток 1).

          2. Керівникам підвідомчих підприємств і організацій, спеціалістам міської ради посилити контроль за виконання ст.20 Закону України "Про звернення громадян"  . (Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян) .

3. Вжити невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України „Про звернення громадян", упорядкування роботи зі зверненнями громадян, а саме: 

- проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити необхідних заходів щодо усунення конкретних причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня;

- забезпечити постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та взяти до уваги, що кожний факт не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи

службової особи, є підставою для притягнення винних до встановленої законодавством відповідальності;

 

 

2

 

- не допускати хибної практики передоручення здійснення особистого прийому громадян без поважних причин працівникам, які не мають на це право;

- обов’язково письмово повідомляти громадянина про результати розгляду його звернення і прийняте рішення в терміни, визначені чинним законодавством;

- забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.

 

4. Загальному відділу міськвиконкому :

- посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;

- інформувати заступників міського голови за напрямками роботи про факти невчасного чи формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях громадян;

- здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;

- здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування.

- підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік для висвітлення в ЗМІ.

5 . Контроль за виконанням даного рішення покласти на  керуючого справами виконавчого комітету міської ради  Сергія Гущу.

 

 

 

 

 

Міський голова                                                    Микола КАРАЕТЯН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Додаток

до рішення виконавчого комітету

№ 3  від 26.01.2023

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про  роботу із  зверненнями  громадян, що надійшли до

Радивилівської міської ради за 2022 рік

 

           

            Діяльність Радивилівської міської ради спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв’язання їхніх обґрунтованих вимог.

            Міська рада, її виконавчі органи, реалізуючи вимоги Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 “Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення. 

            Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у міській раді запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг  громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її  виконавчих органів.

            Зусилля виконавчих органів ради направлені на розв’язання проблем   громадян і усунення причин, що породжують заяви та скарги. Так, за звітний період до міської ради та її виконавчих органів надійшло 735 (766 – за 2021 р.) звернень. З них:  273 (338 – за 2021 р.) письмових звернень. Всі звернення, що надходять , реєструються в журналі  реєстрації пропозицій , заяв і скарг громадян, який пронумерований, прошнурований та скріплений печаткою.

            У звітному періоді позитивно вирішено 608 (607 - за 2021 р.) порушених питань, по всіх інших надані усні роз’яснення.

            В міській раді наявний стенд , на якому розміщено графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної держадміністрацій,  обласної, районної та міської  рад. Звернення громадян за телефоном 4-31-40 (приймальна голови) або на мобільні телефони працівників не фіксуються в журналі звернень, бо вони в основному знеособлені. Це  такі звернення – повідомлення  про те,  що не горить  світильник  в нічний час, не вивезено своєчасно сміття з вулиці, про знешкодження бродячих тварин, посипку тротуарів протиожеледною сумішшю тощо. За телефоном громадяни також одержують відповіді та консультації на різні питання юридичного характеру, які  не потребують фінансових видатків з міського бюджету. Це питання щодо військового обліку, питання приватизації земельної ділянки, складання різних актів та таке інше.

            Найбільш актуальними продовжують залишатись питання соціального захисту, їх кількість за 2022 рік склала 404 (407 – за 2021 р.). Найчастіше громадяни звертаються із проханням про надання грошової допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань. В 2022 році надано матеріальної допомоги на загальну суму 234300,00 грн. , з них : 38400 грн. – на поховання ; 10100 – на вирішення соціально побутових питань ; 29000 грн. – на ліквідацію наслідків пожежі , 156000 грн. – на лікування.

            Також громадяни порушували питання, що стосувалися комунальної сфери, а саме : проведення капітального ремонту та утримання доріг і тротуарів, впорядкування адресного господарства об’єктів містобудування на території Радивилівської  територіальної громади – 72 (85 – за 2021 р.) звернень, питання аграрної політики і земельних відносин –69 (75 – за 2021 р.) , транспорту і зв’язку – 24 (24 – за 2021 р.), праці і зарплати – 7 (7 – за 2021 р.),  житлової політики – 31 (5 – за 2021 р.) , екології та природних ресурсів – 14 (17 за 2021 р.), сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 ( 7 – за 2021 рік). Повторних звернень не надходило.

 

 

4

 

 

 

            За  2022 рік надійшло 9 (11 - за 2021 р.) колективних звернень .

            За звітний період організовано 185 виїздів для  обстеження соціально-побутових умов проживання , встановлення факту непроживання осіб за вказаною адресою, врегулювання

порушених меж, незаконне переобладнання житлових приміщень , стану зелених насаджень та інших питань.

            Звертається особлива увага на звернення від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньопереміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

            За 2022 рік із загальної кількості звернень міською радою розглянуто звернення від 95 осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи, 21 – учасників війни, 26 - учасників бойових дій, 6 осіб від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 48 – багатодітних сімей, 6 – одиноких матерів, 4 – матерів - героїнь, 21- дітей війни та 496 звернень від інших категорій громадян.

          Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до міської ради найчастіше зверталися пенсіонери (285), безробітні (161) селяни (79) робітники (31) військовослужбовці (9), працівники бюджетної сфери (19), підприємців (19).

            Порушень щодо термінів розгляду звернень громадян впродовж 2022 року не було.  Всі звернення, що надходять до міської ради, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк.

У  виконкомі міської ради систематично проводиться щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Зокрема питання організації роботи зі зверненнями громадян впродовж 2022 року заслуховувалося на засіданнях виконкому міської ради 28.04.22, 28.07.2022, 27.10.2022.

До Адміністрації Президента України ,  Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України у звітному періоді від жителів міста звернень не надходило.

            Важливу роль у посиленні довіри до міської влади відіграє особисте спілкування керівництва міської ради з громадянами. Прийом мешканців проводиться відповідно до затвердженого графіку, який розміщений на сайті  міської ради та інформаційних стендах.

            За 2022 рік проведено 75 прийомів громадян з особистих питань міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету, старостами,  на яких розглянуто 448 проблемних питань. На даний час позитивно вирішено 96 % питань, порушених громадянами на особистому прийомі у керівництва міської ради.

            Проведено 7 виїзних прийомів громадян по старостинських округах Радивилівської ТГ, на яких місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання.

            Під час проведення прийомів забезпечений першочерговий прийом пільгових категорій громадян. За пропозиціями керівництва до проведення прийомів залучаються керівники відділів, а також комунальних підприємств міста.

            Впродовж  поточного року було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  24 вересня 2008 року № 858. 

            Таким чином, одним з основних завдань міської ради залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

 

 

5

 

            В міській раді системно відслідковуються всі наявні недоліки,  вживаються заходи щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний, необ’єктивний їх розгляд.

            Робота зі зверненнями громадян висвітлюється на в друкованих засобах масової інформації.   

            Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, наданням обґрунтованих відповідей органам влади вищого рівня та громадянам відповідно до статей 7, 20 Закону України "Про звернення громадян".

            Робота зі зверненнями громадян залишається важливою складовою діяльності міської ради та знаходиться під постійним контролем міського голови.

 

 

 

 

 

          Керуючий справами міськвиконкому                          Сергій ГУЩА


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних